Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1138

Қожа –әдепті бала

Сабақтың тақырыбы

«Қожа –әдепті бала»

Оқу мақсаттары

Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы әңгімелей отырып, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсіне білуге жол ашады.

Оқушылардың басым бөлігі:

ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйренеді

Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Қазақ тіліндегі төл дыбыстарды үндестік заңына сай дыбыстап айтады және жазадыЗат есім мен сын есімдерді біледіСын есімнің түрлерін біледі

Тілдік құзіреттілік

Зат есім, сын есімдер

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған заттар  топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

 қазақ тілі., әдебиет.

Алдыңғы тақырып

Б.Соқпақбаевтың өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелер

Ресурстар

Басталуы

3 минут

 

 

 

2 минут

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.

 

Топқа бөлу 2 минут

Себетпен кәмпит әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топ «Қызыл кәмпиттер»

2-топ «Сары кәмпиттер»

3-топ «Жасыл кәмпиттер»

 

Ортасы 20 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут дайындық

2 минут қорғау

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

2 минут

 

5 минут

Сабақты бастамас бұрын қазақ тілінің төл дыбыстарын қайталайық

 

«Ыстық үстел» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

  1. Бердібек Соқпақбаев кім?
  2. Ол қашан және қай жерде дүниеге келген?
  3. Қай мектепті бітірген?
  4. Ол неше жасынан бастап өлең жазды?
  5. Қандай журналдарда жұмыс істеді?
  6. Бердібек Соқпақбаев балаларға арнап нелер жазды?
  7. «Менің атым Қожа» фильмі қашан түсірілді?
  8. Бұл фильмді кімдер көреді?

 

Олай болса бүгін біз «Қожа-әдепті бала» тақырыбын жалғастырамыз.

Сендердің жақсы көретін шығармаларыңның кейіпкерлері туралы біраз тоқталайық

-«Бауырсақ» ертегісіндегі кейіпкерлер кімдер?

- Шал, кемпір, бауырсақ, қоян , қасқыр , аю, түлкі.

-Басты кейіпкер кім? Ол қандай?

-Жұмсақ, ыстық, домалақ, қу

- Алдар көсе туралы не айта аласыңдар?

-Ол қу, ақылды, айлакер, көңілді, әзілқой, әр қашан ән айтып, күліп жүреді

-Жақсы, балалар, жарайсыңдар. Шал, кемпір, бауырсақ, қоян , қасқыр , аю, түлкі-бұл сөздер қандай сұрақтарға жауап береді?

- Оларды біз қандай есім дейміз?

-Зат есім

-Ал енді қу, айлакер, жұмсақ, ыстық, ақылды деген сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Оларды біз қандай есім дейміз?

-Жұмсақ қандай сын есім?

-Ақылды -қандай есім? Туынды, дара, қатыстық

Жарайсыңдар.

Олай болса қазір топпен жұмыс істейік

 

Топпен жұмыс.

1-топ. Мәтіннен жалқы есімдерді теріп жазады- 5 сөз

2-топ. Мәтіннен жалпы есімдерді теріп жазады -5 сөз

3-топ. Мәтіннен сын есімдерді теріп жазады – 5 сөз

 

Топпен жұмыс. Үш топқа тапсырма

 

- Адам бойындағы қандай жақсы қасиеттерді айта аласың?

(балалар жауабы)

 

Постер
 
таза жүреді шыншыл білімді 
 ақылды үлкенге жол береді
 мейірімді  жақсы қасиеттер  тәртіпті 
 әдепті ұқыпты тіл алғыш

 

Бағалау

 

Теріп алу” стратегиясы (Дәптермен жұмыс)
 Алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз

- Ендеше, осындай жақсы, жаман қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен?

 

Осы сөздерді пайдаланып қазір Венн диаграммасын толтырыңдар.

 

Қожа Ортақ Жантас

 

Сонымен,
 Қожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.
 Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз

 

Жеке жұмыс

5-тапсырманы орындау

6-тапсырманы орындау

Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды
 

Сергіту сәті

Топпен жұмыс

Синквейн әдісі

1-топ –Қожа

2-топ –Жантас

3-топ- Соқпақбаев

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ыстық үстел»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Шапалак» әдісі

 

 

 

 

 

 

«Теріп алу» стратегиясы

 

Венн диаграммасы

 

Ватман қағазға Венн диаграммасын жасау

 

 

 

Тапсырмаларды орындайды

Смайлик арқылы бағалайды

 

Би билейді

 

Бағдаршам арқылы бағалау

Аяқталуы 

 

3 минут

Рефлексия

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  1. Алдымен біз былай деп ойладық.....
  2. Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............
  3. Проблеманы шешу үшін......жасадық.
  4. Бұдан біз..................көрдік.
  5. Демек, бұл мынаны білдіреді.................
  6. Сонымен біз.................деген шешімге келдік.

Түбінде адам болатын бала

 

Бүгінгі сабақтан алған әсерім

Стикерлерін себетке салады

721 0
Анара Сыдыкова, Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Курчатов қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 3 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі,қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі № 001705
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: