Сабақтың тақырыбы | «Қожа –әдепті бала» | |
Оқу мақсаттары | Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу; Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау; | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы әңгімелей отырып, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсіне білуге жол ашады. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйренеді | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||
Бағалау критерийі | Қазақ тіліндегі төл дыбыстарды үндестік заңына сай дыбыстап айтады және жазады. Зат есім мен сын есімдерді біледі. Сын есімнің түрлерін біледі | |
Тілдік құзіреттілік | Зат есім, сын есімдер | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған заттар топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі., әдебиет. | |
Алдыңғы тақырып | Б.Соқпақбаевтың өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру | |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелер | Ресурстар |
Басталуы 3 минут
2 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.
Топқа бөлу 2 минут Себетпен кәмпит әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Кәмпиттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
|
1-топ «Қызыл кәмпиттер» 2-топ «Сары кәмпиттер» 3-топ «Жасыл кәмпиттер»
|
Ортасы 20 минут
3 минут
3 минут 1.
1 минут дайындық 2 минут қорғау
5 минут
3 минут
3 минут
1 минут
2 минут
5 минут | Сабақты бастамас бұрын қазақ тілінің төл дыбыстарын қайталайық
«Ыстық үстел» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
Олай болса бүгін біз «Қожа-әдепті бала» тақырыбын жалғастырамыз. Сендердің жақсы көретін шығармаларыңның кейіпкерлері туралы біраз тоқталайық -«Бауырсақ» ертегісіндегі кейіпкерлер кімдер? - Шал, кемпір, бауырсақ, қоян , қасқыр , аю, түлкі. -Басты кейіпкер кім? Ол қандай? -Жұмсақ, ыстық, домалақ, қу - Алдар көсе туралы не айта аласыңдар? -Ол қу, ақылды, айлакер, көңілді, әзілқой, әр қашан ән айтып, күліп жүреді -Жақсы, балалар, жарайсыңдар. Шал, кемпір, бауырсақ, қоян , қасқыр , аю, түлкі-бұл сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? - Оларды біз қандай есім дейміз? -Зат есім -Ал енді қу, айлакер, жұмсақ, ыстық, ақылды деген сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Оларды біз қандай есім дейміз? -Жұмсақ қандай сын есім? -Ақылды -қандай есім? Туынды, дара, қатыстық Жарайсыңдар. Олай болса қазір топпен жұмыс істейік
Топпен жұмыс. 1-топ. Мәтіннен жалқы есімдерді теріп жазады- 5 сөз 2-топ. Мәтіннен жалпы есімдерді теріп жазады -5 сөз 3-топ. Мәтіннен сын есімдерді теріп жазады – 5 сөз
Топпен жұмыс. Үш топқа тапсырма
- Адам бойындағы қандай жақсы қасиеттерді айта аласың? (балалар жауабы)
Постер
Бағалау
“Теріп алу” стратегиясы (Дәптермен жұмыс) - Ендеше, осындай жақсы, жаман қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен?
Осы сөздерді пайдаланып қазір Венн диаграммасын толтырыңдар.
Қожа Ортақ Жантас
Сонымен,
Жеке жұмыс 5-тапсырманы орындау 6-тапсырманы орындау Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды Сергіту сәті Топпен жұмыс Синквейн әдісі 1-топ –Қожа 2-топ –Жантас 3-топ- Соқпақбаев |
«Ыстық үстел»
Постер жасайды
«Шапалак» әдісі
«Теріп алу» стратегиясы
Венн диаграммасы
Ватман қағазға Венн диаграммасын жасау
Тапсырмаларды орындайды Смайлик арқылы бағалайды
Би билейді
Бағдаршам арқылы бағалау |
Аяқталуы
3 минут | Рефлексия Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Түбінде адам болатын бала |
Бүгінгі сабақтан алған әсерім Стикерлерін себетке салады |