Сабақ тақырыбы | Зат есім | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.5.1.1.Мәтіннен жалқы есімдерді табу,көпше,жекеше түрлерін ажырата білу | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар жасай алады: • Мәтіннен жалқы есімдерді табады,көпше,жекеше түрлерін ажырата біледі Оқушылардың көбі жасай алады: • Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдейді және толық, жүйелі, түсінікті етіп ойын жазбаша жеткізе алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: • Мәтіндегі жаңа сөздердің түсіндірмесін орфографиялық сөздіктен таба алады және мағынасын толық ашып айтып береді. | ||
Бағалау критерийлері | • Мәтіннен жалқы есімдерді таады ,көпше,жекеше түрлерін ажырата біледі •Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. •Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіреді, өз ойын дәлелдейді және толық, жүйелі, түсінікті етіп ойын жазбаша жеткізеді | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. | ||
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, қазақ тілі. | ||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; | ||
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б | ||
Бастапқы білім | 5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары» тақырыбы бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі. | ||
Сабақтың барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы | Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. (Ұ) «Сәлемдесу» ойыны. Бір-біріне жақсы тілектер тілеп, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, бір- бірімен тез-тез көзбен, қолмен, иықпен амандасу керек. Түстер арқылы бөлу Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі стикерден ұнағанын алады, түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жұптық) 10-жаттығу Дескриптор:1.Мәтіннен зат есімдерді табады. 2. Мүсін сөзінің айтылуы мен жазылуын салыстырады. 1.Мәтінді көшіріп жазу. 2.Зат есімдерді табу. Олардың үстіне з.е.деп белгілеу. 3.Мүсін сөзінің айтылуы мен жазылуын салыстыру 3 топтан үш оқушыдан жұбының тапсырмасына баға бергізу. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған стикерлер
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары | |
Сабақтың ортасы
Ой сергек! Бейне жазбадағы әуен ырғағымен билеу.
| Жаңаны білу Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Ширату тапсырмасы. Тыңдалым 1.Мәтінді тыңдау. 12-жаттығу. (топтық) Дескриптор:1. Мәтінді тыңдадым 2.Жалқы есімдерді тауып ,теріп жазамын 1-топ Мәтін бойынша Әбілхан туралы мәлімет жасау Тірек сөздерді белгілеу. 2-топ Мәтіндегі негізгі ойды анықтау. Мәтін неліктен «Ересек оқушы» деп аталғанын талқылап, өз пікірлерін білдіреді. 3-топ.Орфографиялық,түсіндірме сөздіктермен жұмыс Тілмаш- аудармашы – сөзді бір тілден екінші тілге ауызекі аударушы Қудай- Жер жаннаты Жетісу-Жетісу –жайлы қоныс,жұмсақ жер. Жетісудың аумағы Солтүстіктен Оңтүстікке дейін 900 км және Шығыстан Батысқа дейін 800 км алып жатыр. Осындай ұлан-ғайыр алқаптың табиғаты да әртүрлі. Таудың етегі ауасы ылғалды, салқын болса, енді бір жерлерде көк майсаға бай, кішкентай өзендер мен тау бұлақтары көп, егін егіп, мал жаюға өте қолайлы жерлер кездеседі. Қылқалам-кескіндемеде, графикада, каллиграфияда негізге (кенеп, қағаз, т.б.) сырлы бояу қабатын жағу үшін қолданылатын құрал
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ) Жазылым Дәптермен жұмыс 13-жаттығу. Көптік жалғауларының тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады. Көпше түрдегі зат есімдердің астын сызады. Шығармашылық үзіліс. 14-жаттығу. «Суретші боламын» өлеңін түсініп оқып, мазмұнына талдау жасайды. Оқушыларға ақ парақтар таратылып беріледі. Өлең мазмұнына сай сурет салады. «Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасау. Оқушылар салған суреттерін тақтаға іледі. Бір-бірінің жұмыстырын бағалау үшін стикерлерге өз көзқарастарын білдіріп жазып, бағалайды. Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Дəптермен
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
| |
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма: | Рефлексия (топта)
1-топ Семантикалық картаны толтыру 2-топ Сәйкестендіру. 3-топ Заттың атын білдіретін сөзді ................дейді. Зат есімдерге .............................................................. деген сұрақтар қойылады. Сөздерге сұрақ қойыңдар? адам әншілер, кеме, ағаштар. Бағалаудың шартты белгілеріне сәйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дәлелдеу.
Кері байланыс парағын толтыру Бағалау
5 зат есімге ,көптік жалғауын жалғап жазу |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.
Кері байланыс парағы |