Критериалды бағалау жүйе қолданысында білім алушының оқудағы жетістіктерін тексеру үшін бағалаудың қалыптастырушы және қорытындылаушы формалары қарастырылған. 5 -сыныпта «Бағалау критерилерінің математика сабақтарында пайдалану және оның тиімділігі» деген тақырыпта оқушылардың жетістіктерін бағалау үшін бағалаудың қалыптастырушы формасымен жұмыс істедім. Тексеруді тест,суреттер және кестелер түрінде өткіздім.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1С Жай бөлшектер | Мектеп: А.С.Макаренко атындағы ж.о.м | ||||
Күні: | Мұғалімнің аты - жөні: Мұхаметжанова Д.Р | ||||
Сынып: 5 сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||
Сабақ тақырыбы: | Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер | ||||
Оқу мақсаты: | 5.1.1.10 Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату | ||||
Сабақтың мақсаттары: | Барлық оқушылар: | Жай бөлшектердің жазылуын, оқылуын біледі. | |||
Оқушылардың басым бөлігі: | Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі, жай бөлшектерді қысқартады. | ||||
Кейбір оқушылар: | Жай бөлшектерді жаңа бөлімге келтіре алады. | ||||
Ойлау дағдылары: | Білу, түсіну | Қолдану | |||
Бағалау критерийлері:
| Жай бөлшек ұғымын біледі. Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолданады. | Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратады. . | |||
Тілдік мақсаттар: | Жай бөлшек, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек | ||||
Құндылықтарды дарыту: | Бірлік пен бейбітшілік , ұлт аралық келісімді насихаттау | ||||
Пәнаралық байланыстар: | Геометрия | ||||
Бастапқы білім | Жай бөлшектің негізгі қасиеті | ||||
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақтың басы
| СәлемдесемінОқушыларың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалаймын. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Сыныпты «геометриялық фигуралар» арқылы топқа бөлемін. (үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер) Қызығушылығын ояту. «Кім жылдам»ойынымен үй тапсырмасын тексеремін. «Бағдаршам» әдісін пайдаланып оқушыларды бағалаймын. 1)45 оқушының - і жақсы оқиды. Неше оқушы жақсы оқиды?
Жауабы :
4. Жай бөлшек неден тұрады? 5. Үлес дегеніміз не ? 6. Бөлшекті қысқарту дегеніміз не? | Геометриялық фигуралар, | ||
Сабақтың ортасы
| Топтарға тапсырма «Елек» әдісін пайдаланып, берілген бөлшектерді екіге бөліп жазады:
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.
Мысалы, дұрыс бөлшектер. Кез келген дұрыс бөлшек 1-ден кіші. Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Мысалы,бұрыс бөлшектер.
Кез-келген бұрыс бөлшек 1-ден үлкен немесе 1-ге тең.
«Қазына іздеу» әдісін пайдаланып №851есепті шығартамын. Қалыптастырушы бағалаудың «Үш шапалақ» әдісін пайдаланамын.
«Эстафета» әдісін пайдаланып №852 1,2; есептерді шығартамын, «Смайликтер» арқылы бағалаймын. 9 және 2; 3 және 7; 10 және 1; 8 және 5 сандарынан дұрыс бөлшек құрастырып жаз. Дескриптор Жай бөлшектерді біледі. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі. Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады. Дұрыс бөлшектерді жаза алады.9 және 2; 3 және 7; 10 және 1; 8 және 5 сандарынан дұрыс бөлшек құрастырып жаз. Дескриптор Жай бөлшектерді біледі. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі. Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады. Дұрыс бөлшектерді жаза алады. 5,6,8,11,15 сандарын бөлімі 7-ге тең бұрыс бөлшек түрінде жаз. 3 және 5; 9 және 2; 2 және 7; 1 және 8 сандарынан бұрыс бөлшек құрастырып жаз. Дескриптор Жай бөлшектерді біледі. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі. Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады. Бұрыс бөлшектерді жаза алады. «Тапқыр болсаң» әдісін пайдаланып №853 есепті шығартамын, «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын. 5,6,8,11,15 сандарын бөлімі 7-ге тең бұрыс бөлшек түрінде жаз. Дескриптор Жай бөлшектерді біледі. Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі. Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады. Бұрыс бөлшектерді жаза алады «Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша 3топқа саралау тапсырмаларын беремін.«Басбармақ» әдісімен бағалаймын.
Жауабы: екі сағат
Жауабы:5 күнде
Жауабы: 12 жаста | Слайдтар
| ||
Сабақтың соңы
| Тапсырмаларды орындау барысында дескриптордың қай кезеңі қиындық туғызды? Бүгінгі сабақта қандай жаңа білім алдың? Жаңа білім алу үшін не кедергі болды? Ол кедергідерді жою үшін қандай көмек керек? «Табыс ағашы» бойынша кері байланыс. Үйге: 858
|
|