Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән: қазақ әдебиеті Ұзақ мерзімді оспар бөлімі: Адам жанының құпиясы Күн: қаңтар Сынып: 9 | Мектеп: М.Горький атындағы орта мектеп Пән мұғалімі: Ш.Н.Халбаева Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны | |||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Ілияс Жансүгіров. «Құлагер» поэмасы | |||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 9.1.3.1. көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. 9.2.3.1. шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру. | |||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлығы орындай алады: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды. Шығармадағы құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді. Көпшілігі орындай алады: қосымша деректерді келтіреді. Кейбіреуі орындай алады: өз көзқарасын білдіреді. | |||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
| |||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
| |||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық, сүйіспеншілік | |||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
| |||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
| |||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | І.Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының сюжеттік композициясы, тақырыбы мен идеясы. | |||||||||||||||||||
Сабақ барысы
| ||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||
Сабақтың басы 6 минут | І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сынып оқушыларын түгендеу. 2. 1-ден 3-ке дейін санау арқылы сынып оқушыларын 3 топқа бөлу. 3. Оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 1.Поэманың тақырыбы мен идеясы. 2.Поэманың композициялық құрылымы. |
| ||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут | ІІІ. Жаңа сабақ. 1-тапсырма. Топтық жұмыс.(18 минут) 1-топ. «Топтастыру» әдісі арқылы Құлагердің портретін сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтаңыз. Дескриптор:
2-топ. «Венн диаграммасы арқылы Ақан мен Батырашқа мінездем беріңіз. Дескриптор:
3-топ. «Т» кестесі арқылы Күреңбай сыншы мен халықтың Құлагерге сын айтқан ерекшеліктерін анықтап, кейіпкерлердің сынына баға беріңіз Дескриптор:
Жұмыс өнімі сынып алдында қорғалады. Қалыптастырушы бағалау. Топ мүшелері арасында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өзара бағалау жүреді. Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау жүреді. Мұғалім тарапынан кері байланыс ұсынылады. Саралау: Топтық жұмыс болғандықтан, әлеуеті жоғары оқушы тарапынан әлеуеті төмен оқушыға қолдау көрсетіледі.
2-тапсырма (12 минут) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жеке және жұптық жұмыс орындалады. Құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беріңіз..
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау. Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалау жүреді. Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. Саралау. Қабілеті төмен оқушыға құбылту мен айшықтаудың түрлеріне және стильге байланысты нұсқаулық ұсынылады. | «Қазақ әдебиеті» оқулығы. 9-сынып. 123-143 беттер.
| ||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 4 минут | ІҮ. Бекіту «Семантикалық карта» әдісі ІҮ. Кері байланыс. «Шығу билеті»
Ү. Үй тапсырмасы. «Арқаның ардақтысы – Ақан сері» тақырыбында эссе жазу. |
| ||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушыларды материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||
Топтық жұмыс кезінде әлеуеті жоғары оқушы тарапынан әлеуеті төмен оқушыға қолдау көрсетіледі. Жеке жұмыс кезінде қабілеті төмен оқушыға құбылту мен айшықтаудың түрлеріне және стильге байланысты нұсқаулық ұсынылады. | «Екі жұлдыз, бір тілек», дескриптор, мұғалім тарапынан кері байланыс, «Шығу билеті» |
| ||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
| |||||||||||||||||||