Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI759

Өрім өнері

Авторлық бағдарлама

1. Түсініктеме хат мазмұны

 

     Кез келген халықтың дәстүрлі өнері сол халықтың ғасырлар бойы бастан кешкен өмір салтының, таным түсінігі , арман – аңсарының жарқын айғағы. Қазақтың көркем қолөнері –өзінің  бітім қасиетімен, көркемдік мән-мағынасымен шын мәнінде халқымыз дың уақыт тезінен өткен асыл қазынасы. 
     Елбасымыз Н.Назарбаевтың «Мәдени дәстүрлер қашанда әлеуметтік қайта түрленудің қайнар көзі болып келеді. Өзінің тарихи-мәдени тамырларына қайта оралу – бұл әрине оң процесс... Қазақстанда ұлттық тілді, өнерді, мәдениетті, ғылымды дамытуға барынша қолдау жасалынып отыр » -деген сөзі ұлттық мәдениеттің өркендеуіне қолайлы жағдайлар туып, кеңінен жол ашылып отырғандығының бірден – бір айғағы. Эстетикалық тәрбие берумен қатар өзіміздің ұлттық өнерге деген сүйіспеншілігін арттыруға негіз болатын жағдай, қолөнеріне үйрету үйірмесі болып табылады 

             

  1. Міндеттері:
  2.      Үйірменің жұмысы арқылы, оқушылардың шығармашылық жұмыспен айналысуына ықпал ете отырып, ұмыт болып бара жатқан   салт-дәстүрімізді, мәдени-мұраларымызды, сәндік-қолданбалы өнерімізді жаңартуға баулу, бұйымдарын жобалау және жасау әдіс-тәсілдерін үйрету.

 

  1.    Оқушыларды өздігінен ізденіп, ұмыт болып бара жатқан өнерді қайта жандандырып, оның шығу тарихын,қалай пайда болғанын түсініп ғана қоймай, оларды өз қолдарымен жасап, сәндік-қолданбалы өнерді қайта жаңартуға, оған жаңа мазмұн беруге баулу.

 

  1.   Ата-баба мұрасын бала бойына ұлттық өнер үлгілері арқылы сіңіріп, күнделікті тұрмыста қолданылатын қарапайым ұлттық нақышта бұйымдарды жасау әдістерін меңгерту. 
  2.   Бұл бағдарламаны өткізу барысында басқа пәндермен байланысы көрініп тұрады.Бағдарлама тарихпен,бейнелеумен  тікелей байланысты болып табылады.
  3.  Берілген бағдарлама бұрынғы бағдарламадан айырмашылығы, өрім түрлерін күнделікт қолданыстағы бұйымдарға пайдалану.

2.Тұрақтылау(мазмұндық)бөлімі:

  Бұл бағдарламаның мазмұндық бөлімі оқу пәнінің құрылымын пысықтап,тың деректер ұсынады.Оқушылар жан-жақты пәндік және ғылыми,дүниетанымдық,ізденушілік қабілеттерін дамытады.

3.Нормативті бөлімі:

    Элективті курс бағдарламасын құруда оқу жылының тоқсандары бойынша жоспарланып,жылына 34 сағат негізінде аптасына 1сағат көлемінде жасалынды.Бағдарламаның әр қайсысының өз тұстарында жұмысты қалай жүргізу керектігі туралы мәлімет берілген,

 

4.Ақпараттық - әдістемелік бөлімі:

  Оқушылар көбінесе алған білімдерін шығармашылық сипатта көрсете білуі тиіс.Оқушылар білімін бағдарламада көрсетілгендей  шығармашылық жұмыстар  және көрмеге қойылған заттар арқылы бағаланады.

 

        

                                                     Өрім өнері   

                  5-сынып  аптасына -1 сағат,барлығы-34     I тоқсан-8сағат

Тақырып мазмұны

 

Өтілу түрі

Тиімділігі

Барлық сағат саны

лекция

практика

1

Қауіпсіздік ережесі.Былғарыны өңдеу технологиясы

1

1

 

лекция

Ұлттық мұраны тереңдетіп тану

2

Өрім түрлері

1

1

 

лекция

Ізденімпаздыққа бағыттау

3

Таспа тілу

2

 

2

лекция

Қайшыны дұрыс қолдануды мен қатар дәлдікпен нақтылыққа үйрету

4

Тұмардың бауын өру

2

 

2

практика

Қол икемділіктерін дамыту

5

Таспа түю

1

 

1

практика

Төзімділікке тәрбиелеу

6

Өрілген таспаны бояу,тұмарға бекіту

1

 

1

практика

Ұқыптылыққа тәрбиелеу, түс тану қабілетін арттыру

 

II тоқсан- 8 сағат

1

Білезік өру.Білезік туралы мағлұмат беру

1

1

 

лекция

Ұлттық өнерімізді тану

2

Жалпақтап таспа тілу

2

 

2

практика

Қайшыны дұрыс ұстауын үйрету

3

Тілінген сегіз таспа бойынша білезік өру

        3

1

2

практика

Эстетикалық талғамын қалыптастыру

4

Таспаны түю

1

 

1

практика

Қолдарының икемділіктерін дамыту

5

Өрілген таспаны бояу

1

 

1

практика

Ұқыптылыққа тәрбиелеу

 

                                                         III тоқсан  10-сағат

1

Сөмкенің бауын өру.Он екі өрімнің қолданылуы

1

1

 

лекция

Зерттеу жасап,талдай білуге бағыттау

2

Таспа тілу

2

 

2

практика

Түзу тілуге үйрету

3

Он екі өрім өру

3

1

2

практика

Өрімнің реттілігін сақтауға үйрету

4

Өрілген таспаны түю

2

1

1

практика

Төзімділікке тәрбиелеу

5

Өрілген таспаны бояу

1

 

1

практика

Ұқыптылыққа тәрбиелеу

6

Өрілген бауды сөмкеге бекіту

1

 

1

практика

Көркемділікпен үйлесімділігін қалыптастыру

 

                                                           IV тоқсан 8 сағат

1

Белдік өру

1

1

 

лекция

Зерттеу жасап,талдай білуге бағыттау

2

Таспа тілу

2

 

2

практика

Түзу тілуге үйрету

3

Тілінген он екі таспа бойынша белдік өру

        2

 

2

практика

Өрімнің реттілігін сақтауға үйрету

4

Өрілген таспаны түю

1

 

1

практика

Қолдары икемделеді

5

Өрілген таспаны бояу

1

 

1

практика

Бір текті бояуға үйрету

6

Өрілген таспаны бекіту

1

 

1

Практика

Көркемділікпен үйлесімділігін қалыптастыру

 

Қолданылған әдебиеттер:

 1.Дәстүр журналы  №2(03) 2010ж

2.Қазақтың салт-дәстүрлерімен әдет-ғұрыптары,Атамұра баспасы

3.Қазақтың қолданбалы өнері Д.Шоқпарұлы  Д.Дәркембайұлы

4.Қамшы және қамшыгерлік өнер, А.Тоқтабай

 

201 0
Ершат Борамбаев, Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Әл-Фараби атындағы арнаулы гимназиясының көркем еңбек пәні мұғалімі Алматы облысы, Қарасай ауданы, Алмалыбақ ауылы Ұлы Дала Ұстазы № 000901
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: