«Ақпараттық революцияның» жиналу қарқыны, атап айтқанда, цифрлық ақпараттық -коммуникациялық технологияларды енгізумен байланысты, қоғамның барлық қызмет түрлері мен салаларына әсер етеді. Сарапшылардың қазіргі ақпараттық технологиялар ғылыми және іскерлік қызметті жүргізу әдістерін өзгертті, мемлекеттік басқару стилі мен әдістерінің өзгеруіне әкелді деген пікірімен келіспеуге болмайды. Егер бірнеше жыл бұрын компьютерге ие болу, интернетте жұмыс істеу қабілеті пайдалы деп бағаланса, бірақ қосымша білім мен дағдылар болса, қазіргі кезде бұл технологияларды білмейтін мамандар біліктілігі жеткіліксіз болып саналады.
Осылайша, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік ақпараттық саясатының тұжырымдамасында бұл саясаттың мақсаттарына қол жеткізу жалпыға бірдей білім беру жүйесін жетілдіру мен жетілдіруді талап етеді, бұл кадрлардың толыққанды өмір сүруін және адамның тиімді қызметін қамтамасыз етеді. XIX ғасырдағы ақпараттық қоғам; білім беруді ақпараттандыру тек қана бағдарламалық қамтамасыз ету мен техникалық құралдарды қолдануды білдірмейді - бұл оқыту мен адамның дамуы процестерінің ұйымдастырылуы мен мәнін түбегейлі өзгертуге, шығармашылық жеке тұлғаны қалыптастыруға әкелуі тиіс.
Компьютерлік технологияларды қолдану ғылым мен білімнің айтарлықтай қайта құрылуына әкеледі, олар үшін жаңа перспективалар ашады. Жалпы білім беретін мектептің рөлі әлі де маңызды, мұнда болашақ оқушылардың ақпараттық құзыреттілігінің негізі қаланады, сонымен қатар ақпараттық біліктілікті одан әрі дамыту жүзеге асуы тиіс жоғары білімнің жоғары миссиясы.
Оқушылардың компьютерлік дайындығына өзгерістер енгізу қажеттілігінің басты себебі - университет болашақ мамандарды өмірге және жаңа жағдайларда еңбек етуге дайындайды, олар барған сайын шындыққа айналуда. Демек, ақпараттық технологиялардың қазіргі білім беру сабағындағы рөлі мен орнын тек қана компьютерлік технологиялар көмегімен деректерді өңдеудің техникалық құралдары мен әдістерін дамытумен төмендетуге болмайды. Компьютерлік технологияларды мұғалім мыналарға қолдана алады:
- оқу процесін ұйымдастыру;
- оқу құралдарын дайындау;
- тыңдаушылармен бірге жаңа материалды оқу (екі бағытты ажыратуға болады - мұғалім жасаған мультимедиялық оқу құралдарын қолдану және дайын бағдарламалық өнімдерді қолдану);
- оқушылардың білімін компьютерлік бақылау;
- интернеттен ақпарат алу және олармен жұмыс жасау;
- оқу орнының веб - сайтын құру және онымен жұмыс жасау және т.б.
Алдымен оқу материалының оң және теріс жақтарына тоқталайық, ол үшін мұғалімнің өзі материалды таңдайды және құрастырады. Компьютерлік технологияны ең үстірт қолдану - оқу материалын иллюстрациялау. Алдын ала дайындалған қадамдық материал сабақ қарқынын орнатуға мүмкіндік береді және сонымен қатар кез келген аралық құрылысқа оралуға мүмкіндік береді.
Есептеу техникасын қолдануда да кемшіліктер бар. Ең маңыздысы - жаттығу сессиясын алдын ала белгілеу, бұрын жасалған сценарий бойынша жүру қажеттілігі. Компьютерлік технологияларды қолданудың екінші кемшілігі оларды қолданудың басында барлық жаңа технологияларға тән - сабаққа дайындықтың салыстырмалы түрде ұзақ процесі.
Мұғалім өзінің мультимедиялық өнімін жасаудан басқа, дайын компьютерлік шешімдерді қолдана алады. Дайын компьютерлік бағдарламалардың көмегімен оқу сабақтарын өткізу кезінде бірқатар әдістемелік мәселелер туындайды: біріншіден, тыңдаушылардың дайын курсты қабылдауы көбінесе презентация мақсаттарынан ерекшеленеді - тыңдаушылар сюжетті экранда қабылдайды. кино ретінде. Жаңа материалды тек слайдтарды қарау арқылы құру мүмкін емес, өйткені зейіннің шоғырлануы көп уақытты қажет ететін сияқты. Демек, дайын мультимедиялық өнімдерді қолдану мұғалімнен сабақты дайындауға көп уақытты қажет етеді.
Қазіргі кезде білім беруде компьютерлік технологияларды кеңінен қолдану - бұл Интернет ресурстарын пайдалану процесі. Мұнда мұғалімнің шығармашылығына және ең алдымен оның жетекшілігімен оқушылардың шығармашылығын ұйымдастыруға үлкен мүмкіндіктер бар. Дәл осы кезеңде студенттер Интернеттің іс жүзінде шексіз мүмкіндіктерін меңгеруі қажет. Баяндамалар мен рефераттар жазу тыңдаушылар үшін қарапайым ресми жауапқа емес, өте қызықты шығармашылық үдеріске айналады.
Сонымен қатар, оқу процесін заманауи ұйымдастырудың компоненттерінің бірі - білім беру веб -сайттарын құру. Оқу үдерісін қолдау мақсатында 2011 жылдың басында «Білім беру презентациясы» мамандандырылған ресурсын әзірледік (www.present.griban.ru). Сайтта негізгі академиялық пәндер (биология, география, тарих, математика, әдебиет және т.б.) бойынша мультимедиялық презентациялар бар. Барлық презентацияларды сайттан ақысыз жүктеп алуға және оқу қызметінде қолдануға болады. Сонымен қатар, сайтта дамыту туралы мақалалар жарияланады.
Ойымды қорытындылайтын болсам, Н.Ә. Назарбаевтың «Сәт сайын құбылған аласапыран заманға сай амал болуы керек. Ең жақсы жоспар – уақыт талабына бейімделе алатын жоспар. Біз де заманның беталысына қарай межелерімізді белгілеп, жоспарларымызды жөндеп отырамыз», деген тұжырымдары ойға оралады. Демек біз заманға сай, дамуымыз қажет, және жастарға білімді де дәл солай беруіміз қажет.