Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1799

Сан есім

Бөлім:

Саяхат

Мұғалімнің     аты-жөні

Қалдыбаева Шынар

Күні:


Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сан есім. 32-36 жаттығу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап бере алады.Көптеген оқушылар: берілген тақырып бойынша мәліметті іріктеп алады. 

Кейбір оқушылар: берілген тақырып туралы әңгімелеп айта алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің     әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 

10 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру   «Көгалдандыру» әдісі арқылы жүреді. 

Оқу материалын жариялау «Көгалдандыру» әдісін қорытындылай отырып тақырыпты ашу.

-Әр қатар неше ағаш екті? \балалар жауабы\

 -Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Сан есім»

Жұптар бір-біріне тілек айтады. 

 

 

Сұраққа жауап береді.

«Бас бармақ» 

әдісі

 

Ағаштар суреті

Сабақтың ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 мин

(Ұ) «Жас турист» әдісі арқылы 32-жаттығуды орындау.Жұптық жұмыс.

-Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқы. 

-Өлең не туралы? Оған ат қой. 


 

 

 

Бұл сипаттау мәтіні ме, әлде әңгімелеу мәтіні ме?

 

 

 

 

«Кім жылдам?»  әдісі     арқылы 33-жаттығуды орындау. Сандарды сөзбен жазып, өлеңді көшіру.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ж) «1минут» әдісі арқылы ауызша 34-жаттығуды жүзеге асыру.   Жаңылтпашты жатқа айт.


 

 

 

 

 

 

 

 

-Алакөл туралы білесіңдер.?

- Өзің Алакөлге барып көрдің бе? 

-Ол саған ұнай ма?

«Кім зерек?» әдісі арқылы 35-жаттығуды орындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті  «Боулинг»  ойыны


Ойын шарты: 1.Киглді     көздеп құлату.

2.Киглде берілген санға байланысты сөйлем құрау.

 

 

Топтық жұмыс:  «Тапқыр болсаң, тауып көр!» әдісі арқылы 36-жаттығуды орындау.

Сөзжұмбақты шешіп, жылы жаққа кететін құстарды   тап.

Тырна

Қарлығаш

Қараторғай 

 

Дескриптор:

-Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды. 

-Өлең не туралы екенін айтып, оған ат қояды. 

-Өлеңнің әңгімелеу мәтіні екенін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

-Сандарды сөзбен жазып, өлеңді көшіріп жазады.

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Жаңылтпашты жатқа айтады.

-Алакөл туралы білетініңді айтады. 

-Өзінің Алакөлге барған-бармағанын, өз пікірін айтады.  

 

 

 

Дескриптор:

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: 1-10 балдық жүйе

 

 

 

Оқулық 

дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер, қалам 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс: «Банкомат»  әдісі.

 


Оқу тапсырмасы: 35-жаттығу.

 

Кері байланыс жасайды.

 

Банкомат

 

 

111 0
Шынар Қалдыбаева, Адами әлеуетті дамыту бөлімінің №10 жалпы ортамектебінің,бастауыш сынып мұғалімі, Түркістан облысы, Кентау қаласы Ұлы дала ұстазы № 000248
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: