Бөлім: | Саяхат | |
Мұғалімнің аты-жөні | Қалдыбаева Шынар | |
Күні: | ||
Сынып: 2 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Сан есім. 32-36 жаттығу | |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап бере алады.Көптеген оқушылар: берілген тақырып бойынша мәліметті іріктеп алады. Кейбір оқушылар: берілген тақырып туралы әңгімелеп айта алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы 10 мин | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Көгалдандыру» әдісі арқылы жүреді. Оқу материалын жариялау «Көгалдандыру» әдісін қорытындылай отырып тақырыпты ашу. -Әр қатар неше ағаш екті? \балалар жауабы\ -Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Сан есім» | Жұптар бір-біріне тілек айтады.
Сұраққа жауап береді. | «Бас бармақ» әдісі
| Ағаштар суреті |
Сабақтың ортасы 10 мин
1 мин
18 мин | (Ұ) «Жас турист» әдісі арқылы 32-жаттығуды орындау.Жұптық жұмыс. -Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқы. -Өлең не туралы? Оған ат қой.
Бұл сипаттау мәтіні ме, әлде әңгімелеу мәтіні ме?
«Кім жылдам?» әдісі арқылы 33-жаттығуды орындау. Сандарды сөзбен жазып, өлеңді көшіру.
(Ж) «1минут» әдісі арқылы ауызша 34-жаттығуды жүзеге асыру. Жаңылтпашты жатқа айт.
-Алакөл туралы білесіңдер.? - Өзің Алакөлге барып көрдің бе? -Ол саған ұнай ма? «Кім зерек?» әдісі арқылы 35-жаттығуды орындау.
Сергіту сәті «Боулинг» ойыны Ойын шарты: 1.Киглді көздеп құлату. 2.Киглде берілген санға байланысты сөйлем құрау.
Топтық жұмыс: «Тапқыр болсаң, тауып көр!» әдісі арқылы 36-жаттығуды орындау. Сөзжұмбақты шешіп, жылы жаққа кететін құстарды тап. Тырна Қарлығаш Қараторғай
| Дескриптор: -Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды. -Өлең не туралы екенін айтып, оған ат қояды. -Өлеңнің әңгімелеу мәтіні екенін айтады.
Дескриптор: -Сандарды сөзбен жазып, өлеңді көшіріп жазады.
Дескриптор: Жаңылтпашты жатқа айтады. -Алакөл туралы білетініңді айтады. -Өзінің Алакөлге барған-бармағанын, өз пікірін айтады.
Дескриптор: | ҚБ: 1-10 балдық жүйе
ҚБ: 1-10 балдық жүйе
| Оқулық дәптер
Оқулық, дәптер, қалам
|
Сабақтың соңы 2 мин | Кері байланыс: «Банкомат» әдісі.
Оқу тапсырмасы: 35-жаттығу.
| Кері байланыс жасайды. |
| Банкомат
|